星期一, 8月 28, 2006

阿Gill你好野!

最近,電視報紙雜誌(不知電台有沒有)都在熱烈地討論阿Gill被偷怕的的事。

為甚麼呢?為甚麼現在才討價那些所謂的傳媒操守?那些"狗仔隊"呀、"偷拍"呀,不是早早就存在了嗎?經過藝人多番出手打記者、玩晒野鬥玩互影、演藝人協會曾志偉站出來聲討表達不滿之後,都沒有甚麼事發生,依然故我,你有你搞野夜浦一拖三,佢有佢開快車影你屋企揭你私隱。
彷佛這些都習以為常,小市民看慣了不出奇,那些都叫做新聞,又或者是誇張失實。

可 是阿Gill這次算是甚麼?本人並無看過該期一本便利內所刊登的照片(看過的就只封面上的一張大露背),重點字眼是不是在於"偷怕"、"換衫"這一些, 說穿了,其實還不是跟以後所有"狗仔"所造的新聞一樣,不外乎那幾道板斧。換這一次,大家都很關切這事件,原因呢?因為那些字眼的關係?因為那個人是 Twins的阿Gill,抑或是偷拍手法的不同?

沒錯,這次的"兇器"是前所未有的"針孔攝錄機"之類。

不過,想深的一層,所有這些曾偷拍的傳媒的目的其實都是為錢。打份工?,你買我賣,搵唔到料就聽日聽訓街!你估好玩呀?晚晚夜守人地樓下、睇你去老蘭得個睇字無得飲埋一份,真係唔係人人頂得順。都係為左有功課交,有飯碗。
十個就十個都話雜誌社同埋記者好缺德、話阿Gill好陰公,不過敢問大家,有邊個一本八卦雜誌都無買過呀?!咪扮啦~大家咪都有份比錢叫人偷拍、比錢搵阿邊個邊個同邊個有路、邊個又0係屋企點點點。
說甚麼傳媒風氣不健康,還不如說是社會風氣的問題。八卦雜誌十本都有八、九本的封面不是帶色情成份的就是以性為主,點解?因為市民鐘意睇囉!!如果你唔買,我又點會繼續做落去?你估我封面故仔係"方太教你煮番味"仲會唔會賣到成行成市呀?!

說穿了還是我們親愛的社會和文化,就是這樣子,要作出甚麼行動改變,好像都變得太遲了。
正所謂:江山易改,品性難移。
有錢就真係咩都得......兩睇的話,就:呢個香港獨特立化,獨創生動有趣傳媒文字飛釘吹爆漏奶,真係welcome to Hong Kong !!

7 則留言:

10:33 下午 , Anonymous 匿名 說...

本人認同到痴左線。
不過遲做好過無做。
就讓邊罵邊買的人繼續看啦。

今天在東Touch看到呀德的漫畫,
一個字都無,但我覺得好好。
聽日比你睇下丫:)

 
10:37 下午 , Blogger rice 說...

哈,感覺奇怪呢。
好呀好呀,有阿tak漫畫睇,好野~!
我聽日借biltone比你睇呀!!

 
11:30 下午 , Anonymous 匿名 說...

戒?便利十幾年,因為實在頂唔住D專教人如何滾、如何嫖∼
壹仔戒?差不多一年,想睇會買明周。

 
11:35 下午 , Blogger rice 說...

應該無論如何,人的8卦總是戒不掉的吧~
明週好呀!雖然少睇,不過我都鐘意,因為除左0的所謂的"新聞",都仲有好多正野同專欄睇(鐘意佢做0的以城市為主ge專題報導,記得睇過個係講訪尋一0的不像香港的地方、人煙較少的)。

 
11:41 下午 , Anonymous 匿名 說...

另外,?爆人大鑊都可以比人讚?,?好似尼克信咁,?邊有X交叉你呢∼∼

 
11:49 下午 , Anonymous 匿名 說...

明周人文感覺比較強,?無咁單調。
我?個年代d同學都覺得入明系比壹系有格d。

 
11:51 下午 , Blogger rice 說...

哈~而家都係啦!

 

發佈留言

訂閱 發佈留言 [Atom]

<< 首頁