星期三, 10月 05, 2005

Hello, my name is "欣妹"。


她躺著抱住一個紅蘿蔔
身處在IKEA的貨架上面
跟好多好多的她
同一個樣子

我闖進了
把她帶走
離開了


「我喜歡林祥棍和高潮樂隊。」
「真的嗎?」我說
她點頭而且認真:「對~ 所以我想加入他們。」
我笑了。
她的眼睛永遠是望著旁邊,抱著她的那只大大的紅蘿蔔,
我給她取名叫"欣妹",
這個
連阿盈聽了也會笑的名字。

回家的一個下午,欣妹哼起歌來了。
內容是這樣的:
"銅鑼鼓喪打不停,環迴音色好勁..."
一首賀年歌
欣妹唱得份外投入
那是高潮樂隊的作品......

欣妹
祝 你健康愉快。
(*details: 欣妹 (兔仔) $49.90@IKEA)

8 則留言:

5:19 下午 , Anonymous 匿名 說...

盈:快d離開Iris屋企啦~
欣妹:點解呀????
盈:佢係壞人,你會死嫁!!!
欣妹:咁我跟佬走啦~^^*~
盈:邊個佬呀??~
欣妹:棍呀~~~>v<

 
5:29 下午 , Blogger rice 說...

喂你,咪教壞我個欣妹wor~
Me: 唔好聽阿盈講呀!
欣妹:點解呀?
Me:你"跟棍走"會比表哥GORO蝦ga!
欣妹:0甘即係點呀?
Me:即係呢,Goro會當你牛肉0甘ling去超市賣!
欣妹:好驚驚......唔走了。

 
7:54 下午 , Anonymous 匿名 說...

嘩,您地ikea有兔兔?
aus o既ikea點解無呢?


我見佢。。。 幾靚女喎~
呵!!

fiona*

 
9:07 下午 , Blogger rice 說...

darling, 係ga!
張相影得阿欣妹好嬌悄~呵呵

下次你番黎探下佢啦啦啦~

aus ge ikea有咩玩具賣ga 0甘? :O

 
7:40 下午 , Anonymous 匿名 說...

點呀?黎留喇而家><
rabbit迷呢~有打算去睇那有兔的卡通呢?
我很想去看呢~
對了!不知道你買了那KAWS夜光公仔了沒?
我也很想去看呀!

 
7:42 下午 , Blogger rice 說...

有打算去看~常常看到個肥女人說"'ve a serious rabbit problem.",不過更想更想看的是本月上映的"Corspe Bride",Tim Burton!!!!!
沒買.....錢真的很緊要的!
想去看甚麼呢?????

 
10:46 下午 , Anonymous 匿名 說...

欣妹:但係我太愛棍了...無法停止我o既愛呀!!!
盈:咁你咪去lor~唔好驚左你主人wo.棍會保護你嫁!!!
(Iris在發脾4...唔想欣妹離她而去...)
欣妹:主人....
盈:唔好講咁多...仲唔走!我會叫表哥唔好拎你去買嫁喇~會好好咁對你嫁...

(之後,棍與欣妹快快樂樂咁生活落去了...End)

 
5:27 下午 , Blogger rice 說...

唔會!!
棍唔會保護欣妹,因為佢都唔識欣妹。

 

發佈留言

訂閱 發佈留言 [Atom]

<< 首頁