星期三, 1月 10, 2007

我的鍾愛- Scarlett Johansson.


嘻嘻,我很喜歡你呀Ms. Johansson。

3 則留言:

10:35 上午 , Anonymous 匿名 說...

Wow~~hello, sexy queen!!
希望我地可以叫到佢個名,
唔好再叫她"match point個o個女仔"。

*ps:台興來了!你有錯字喎,係"鍾"愛呀!:)

 
11:06 上午 , Blogger rice 說...

heheee~我會努力學下讀佢個名ga!!
aiyo....我對不起台興了,罰自己改正10次! =(

 
3:29 下午 , Anonymous 匿名 說...

我也很喜歡她哩!!

 

發佈留言

訂閱 發佈留言 [Atom]

<< 首頁